/

Projekt és Programmenedzsment

Csak egy profi projektmenedzsment képességekkel rendelkező Szállító tud mindkét esetben sikeres projektet megvalósítani

A Révay Informatikával való együttműködés eredményeként:

  •  stabil, mérhető, kiszámítható és minden érintett számára transzparens projektmenedzsment folyamatokat tud a Megbízó működtetni
  • standard, professzionális projekttermékeket lesz képes a projekt minden szakaszában és minden projektben egyenszilárdan leszállítani a Megbízó projektcsapata
  • képzett, felkészült, jó projektvezetői kompetenciákkal rendelkező projektvezetői csapata lesz a Megbízónak

 Projektmenedzsment képességek kialakítása, fejlesztése:

  • Projektmódszertan kidolgozása: PMI standardok szerint a Megbízóval közösen kidolgozzuk a projektmódszertani kézikönyvet, amely tartalmazza a folyamatokat, a szereplők feladatait, szerepeit és alkalmazandó sablonokat
  • Belső projektiroda kialakítása: Kidolgozzuk a projektiroda működési elveit, megtaláljuk a legmegfelelőbb szervezeti struktúrát, a futó projektek nyomon követésének, a projektvezetők támogatásának módszereit; Mérhető sikerkritériumokat fogalmazunk meg, lerakjuk a projektkontrolling alapjait
  • Projektvezetők képzése
  • Projektvezetői kompetenciák fejlesztése:: a Megbízó projektmódszertani kézikönyve, ill. a projektvezetői felkészültsége alapján személyre szabott projektvezető képzési tematikát dolgozunk ki, amely alapján a megtartjuk a projektvezetők képzését
  • Projektvezetők mentorálása: rendszeres „projekt – sharing – learning” foglalkozások keretében lehetőséget adunk személyes konzultációkra, ahol a projektvezetők által a projektjeik során tapasztalat nehéz helyzeteket közösen feldolgozzuk és megoldási mintákat alakítunk ki

 Programmenedzsment:

A programmenedzsment az üzleti célok elérése érdekében indított vállalati projektek összességének koordinált menedzsmentjét jelenti. Megvalósításához elengedhetetlenül szükséges egy megfelelő szervezet létrehozása és az ehhez kapcsolódó szerepkörök, felelősségek kiosztása. A programmenedzsment feladata a teljes program koordinálása, a kapcsolódó programok és projektek összehangolása. A folyamatok szabályozásának, azok összehangolt működésének biztosításával, valamint folyamatos változásmenedzsment és kockázatkezelés bevezetésével, az átfogó programtervet megvalósító projektek költség- és erőforrás-felhasználásának, a kívánt minőség elérhetőségének, valamint a határidők betartásának összesített ellenőrzése valósul meg. Az egyes projektek résztvevői közötti kommunikáció létrehozásával az általuk elért eredmények, üzleti elemek újrafelhasználásának irányíthatóvá válik.